Are Trolls Real?


Do you believe in trolls? This is the question posed by the youtube channel American Cryptids. Check out what they have to say.

Comments

  1. Yes and one of them is named PS and the other is named DS. They might be the same person for all we know
    cheers

    Joe

    ReplyDelete
    Replies
    1. So i guess a troll is someone who tells the truth, and calls out Liars like iktomi? Funny how you and Ikoimi have never been in the woods.

      Delete
    2. And there arent any bushes or tree bark in the UK for iktomi to take a pic of and prove me wrong?? How funny!

      Delete
    3. Replicate your own pareidolia before you ask someone else to. Your pareidolia that was so good you had to delete it.

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
    5. DsS why ask Iktomi for evidence when you went and deleted your own "sparkling amazing " evidence ? You have gone full daft after the postal office meltdown . Don't think you are all there mate
      cheers

      Joe

      Delete
    6. Uh, i had hundreds of the same species in my playlists, HUNDREDS, OF DOGMEN, BIGFOOT, MONKEY'S, All you need is ONE pic Iktomi, ONE, of a Bigfoot, Dogman, or Monkey, ONE! You can't do it, and neither can anyone else, because it took me years to find these creatures. There's one Monkey on my site, go ahead and match him! You said in the other post you dont have BF in the UK, LOL, I found dozens in Centaurus video's, but no matter right, you have bushes and tree bark which you claim is what im filming, lol, how is it they look like Bigfoot. Dogmen, and Monkey's??? I can get a pic in 5 minutes, in any woods, should be real easy for ya! My research shows Patty's a fake, Standings muppets are fake, Meldrum's an idiot, and it makes you look stupid, so prove me wrong!!!!

      Delete
    7. Easy now DS ! you don't wanna get admitted back into the loony bin once again. As Iktomi stated there is no bigfoot in the UK and while there are plenty of trees with bark that resemble your kooky pokemon creatures I fail to see the point of trying to replicate pareidolia as you suggest so you can throw a hissy fit and have another epic meltdown but it ain't gonna happen mate so carry on with your little role playing game that makes your life that much more special but us adults have better ways to waste our time . Also after you deleted your precious "evidence " you've basically invalidated everything you've ever said . Tata sweet prince , pleasant dreams luv
      cheers

      Joe

      Delete
    8. Centaurus? PWAAAAAAHHHHH!!!!

      Show me one example of two of your creatures being the same.

      Just one example. I’ll wait.

      Delete
    9. Centaurus said he doubted u lived in the UK, because of times you post here, and he never claimed to be a researcher, i found creatures in his video's.....and Joe, you waste your precious time on this blog, i don't, im just calling out the Liar Iktomi, which is probably you anyway.....if im filming bushes as you ckaim, take a oic of a bush that looks like a Bigfoot, Doman, or a Monkey, iktomi, dont dodge the challenge again, and again, and again, you're so pathetic! YOU CANNOT DO IT IN 5MIN LIKE I CAN....WHY??? You cant match my evidence, but i can???? Uh, HELLO????

      Delete
  2. Are Trolls Real?

    No, but I saved a lot of money on car insurance by switching to Geico.

    ReplyDelete
  3. Yes they are, just surf through internet and you will find em:D My blog https://robertpaarlberg.net has not trolls!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

BREAKING: Finding Bigfoot Production Company Seeks Filming Permit In Virginia